Õppekava
(1) Võhma Kooli õppekava on õppe-ja kasvatustegevuse alusdokument.
(2) Võhma Kooli õppekava koostamisel on lähtutud põhikooli riiklikust õppekavast, kooli arengukavastja põhimäärusest, põhikooli-ja gümnaasiumiseadusest, pidades silmas piirkonna vajadusi, kooli töötajate, vanemate ja õpilaste soove ning kasutatavaid ressursse.
(3) Võhma Kooli (edaspidi kool) õppekava koosneb üldosast ja ainevaldkondade kavadest.
(4) Õppekava üldosa annab ülevaade järgmistest valdkondadest:
1) Kooli eripära ning õppe- ja kasvatustöö rõhuasetused;
2) Üldpädevused, läbivad teemad ja lõiming;
3) Õppekorraldus;
4) Õppekeskkonna mitmekesistamiseks kavandatud tegevused;
5) Loovtöö temaatika valiku, juhendamise, töö koostamise jahindamise kord;
6) Õpilase arengu ja õppimise toetamise ja hindamise korraldus;
7) Hariduslike erivajadustega õpilaste õppekorralduse põhimõtted, tugiteenuste rakendamise kord;
8) Karjääriõppe, sh karjääriinfo ja nõustamise korraldus;
9) Õpilaste ja vanemate teavitamise ja nõustamise korraldus;
10) Õpetajate koostöö ja töö planeerimise põhimõtted;
11) Kooli õppekava uuendamise ja täiendamise kord;
(5) Ainevaldkondade kavades esitatakse ainevaldkonna pädevuse ja õppeainete kirjeldus, üldpädevuste kujundamine ainevaldkonna õppeainetes, lõimingu ja läbivate teemade käsitlemise põhimõtted, nõuded füüsilisele keskkonnale ja hindamise kirjeldus.
(6) Õppeainete ainekavades esitatakse õppeainete õpitulemused ja õppesisu kirjeldused klassiti.
Õppekava üldosa lisa 2 (tunnijaotusplaan)
Ainevaldkond keel ja kirjandus
Ainevaldkond kehaline ja kasvatus
Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste õpe
(1) Võhma Kooli õppekava on õppe-ja kasvatustegevuse alusdokument.
(2) Võhma Kooli õppekava koostamisel on lähtutud põhikooli riiklikust õppekavast, kooli arengukavastja põhimäärusest, põhikooli-ja gümnaasiumiseadusest, pidades silmas piirkonna vajadusi, kooli töötajate, vanemate ja õpilaste soove ning kasutatavaid ressursse.
(3) Võhma Kooli (edaspidi kool) õppekava koosneb üldosast ja ainevaldkondade kavadest.
(4) Õppekava üldosa annab ülevaade järgmistest valdkondadest:
1) Kooli eripära ning õppe- ja kasvatustöö rõhuasetused;
2) Üldpädevused, läbivad teemad ja lõiming;
3) Õppekorraldus;
4) Õppekeskkonna mitmekesistamiseks kavandatud tegevused;
5) Loovtöö temaatika valiku, juhendamise, töö koostamise jahindamise kord;
6) Õpilase arengu ja õppimise toetamise ja hindamise korraldus;
7) Hariduslike erivajadustega õpilaste õppekorralduse põhimõtted, tugiteenuste rakendamise kord;
8) Karjääriõppe, sh karjääriinfo ja nõustamise korraldus;
9) Õpilaste ja vanemate teavitamise ja nõustamise korraldus;
10) Õpetajate koostöö ja töö planeerimise põhimõtted;
11) Kooli õppekava uuendamise ja täiendamise kord;
(5) Ainevaldkondade kavades esitatakse ainevaldkonna pädevuse ja õppeainete kirjeldus, üldpädevuste kujundamine ainevaldkonna õppeainetes, lõimingu ja läbivate teemade käsitlemise põhimõtted, nõuded füüsilisele keskkonnale ja hindamise kirjeldus.
(6) Õppeainete ainekavades esitatakse õppeainete õpitulemused ja õppesisu kirjeldused klassiti.
Õppekava üldosa lisa 2 (tunnijaotusplaan)
Ainevaldkond keel ja kirjandus
Ainevaldkond kehaline ja kasvatus
Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste õpe